2017. április 8., szombat

Georgia Le Carre: Az orosz don 1. - Nem vagyok a tulajdonod


18+-os könyv!
Fülszöveg:

Dahlia 
Tudtam, hogy hallgatnom kellett volna a belső hangomra. Soha nem kellett volna elfogadnom a barátom segítségét, de megtettem és az Orosz veszélyes szemeivel megdöbbentett, hogy olyan könnyen gyalázatos vágyakat keltett a testemben és elérte, hogy elveszítsem az önkontrollomat. Az egyetlen dolgot tettem, amit tudtam. Elsétáltam (rendben, futottam), lealacsonyodó hangon búcsúzóul még odavetette, “Vissza fogsz jönni, amikor szükséged van a segítségemre.” De nem voltam képes elfutni előle az álmaimban sem. Isten tudja, megpróbáltam. Aztán valami elképzelhetetlen történik. A húgom eltűnik, miközben túrázik és a könyörtelen ragadozó az egyetlen, aki segíthet. Ül a dolgozószobájában, egy gyönyörű, erős férfi jéghideg tekintettel, megfagyassza a vérem. 
Azt mondja, tud segíteni, de semmi sincs ingyen… 

Zane 
Elszaladt, mint egy űzött szarvas, de mindig tudtam, hogy vissza fog jönni. Most azt hiszi, kergetőzhet itt és úgy tehet, mintha semmi sem történt volna. De én nem veszem be ezt a marhaságot. Mindketten tudjuk, hogy miért van itt és mit akar valójában tőlem. Nem tudja az ízemet kitörölni a fejéből. Azt akarja, hogy elégítsem ki a fájó vágyakat, melyek azóta fogva tartják a testét, mióta elélvezett az ujjaimon. Minden alkalommal, amikor becsukja a szemét, arra gondol, hogy mit tehetnék vele. De én nem olyan ember vagyok, aki osztogatja a szívességet. Megalkuvó vagyok. 
Mindig ára van a segítségemnek...

RAJONGÓI FORDÍTÁS munkatársai:

Lizzy – fordító
Lynn DuCraine – fordító
Maca Lovely Stone - fordító
BaNaNa - fordító 
Keiko – lektor
A.G. - lektor
Versa Vica – fordító


Képtalálat a következőre: „don't own me georgia le carre”

Számomra:

Én imádom az olyan könyveket, amikben egy igazán vérpezsdítő, drámai, figyelemre méltó pasi van, aki akaratos, magabiztos erős, de mégis gyengéd, és ebben a könyvben Zane gy ilyen pasi. Zongorázik és gondolkodás nélkül öl, ha arról van szó.
Egyszerűen imádtam, és nagyon köszönöm a fordítóknak, hogy lehetőséget adtak arra, és sürgetném őket, hogy a második részt is fordítsák le minél előbb, mert valami marha jó.
Viszont! Tele van erotikával, csúnya beszéddel, szexszel, és mindennel, amit el tudtok képzelni, ettől fogva "kisgyermekektől elzárva tartandó". 

10/10

35 megjegyzés:

  1. Szia...a könyv második része érdekelne engem...esetleg nem tudod hogy honnan tudnám letölteni?

    VálaszTörlés
  2. ha érdekel még benneteket szívesen elküldöm mailben írjatok !
    gabka0728@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! A könyv második részét elküldi nekem valaki ! csortosalexandra@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia! A könyv második részét én is elkérhetném? spanna164@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia.Érdekelne a könyv második része.El tudnád küldeni?draskovitsrenata@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia, érdekelne a könyv második része! El tudnád küldeni emailben? holga56@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Szia, engem is érdekelne a könyv folytatás eltudád küldeni
    abaksaadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon kiváncsivá tett a második rész.El tudnád nekem küldeni köszönöm :)

    VálaszTörlés
  9. Engem is érdekelne a második rész! 😊

    VálaszTörlés
  10. Nekem is valaki el tudná küldeni a 2 részt bettici714@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Szeretném én is a második részt, köszi
    ficazsaklina@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Szeretném kérni az első és a második részt!
    Köszönöm, ha valaki elküldi!
    m.eva88@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! :)
    Én is szeretném elkérni a második részt!
    molnar.dorottya99@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok.Légyszives elküldené valaki a 2dik reszt🙏🙏🙏🙏
    csepes.katica@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Valaki legyenszíves elküldeni nekem a 2. részt!
    k.vyvien13@gmail.com
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Nekem is küldje el valaki a 2. részt. Köszi! lipotiveronika@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Szeretném kérni az első és a második részt!rekap031@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok valakinek nincs meg véletlenül a második része? Nagyon szépen meg köszönném! halonenikiletta@freemail.hu

    VálaszTörlés
  19. Szia. Engem is érdekelne a második rész! rekuska0226@gmail.com
    Elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok ! :) Nekem is el kuldené valaki ? Előre is köszönöm :) jutka8969@gmail.hu

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Nekem is eltudnátok küldeni a második részt. ☺️ Előre is köszönöm. szabgyongyi04@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Nekem is eltudnátok küldeni a második részt. Előre is köszönöm. rimai.cinti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok:) valaki légyszi küldje el a második részt is . nagyon szépen köszönöm előre is.
    batfalszkicsilla@yahoo.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy a csillacsillush@gmail.com -ra.
      Ha kérhetem minnel hamarabb, nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra :D

      Törlés
  24. Engem is érdekelne a második rész , ha valaki elküldi megköszönném! :)
    kaszalagreti03@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok
    Valaki el tudja küldeni nekem a 2-dik részét? Előre is nagyon szépen köszönöm

    ankisza.kiss@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! El tudjátok küldeni nekem is a 2dik részt! Köszönöm előre is. bkata654@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. huuu légyszíves nekem iiis 2. része jenniferkovacs22@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia enis szeretném el kérni a második részt! Előre is köszönöm szépen!!!
    pbarkocz@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! A második részét valaki el tudja küldeni nekem. (hegeduskrisztina2019@gmail.com) Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok valaki el tudja küldeni nekem a második részt köszönöm
    u.tunde20@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok
    Valaki nekem is el tudja küldeni a második részt
    Köszönöm
    brigibura92@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok. Nekem is el tudná valaki küldeni mindkettőt, előre is köszönöm!
    dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés