2017. április 9., vasárnap

Alexa Riley: A birtokló bukása novellasorozat (1-3)


18+
Rajongói fordítás!


A Birtokló Bukása 1: Laylanak ellege van abból, hogy nem emlékszik egy éjszakára, miközben rémálmok gyötrik ..azon a bizonyos éjszaka útán összetörve ébred egy kórházi ágyon ,és nem emlékszik ,hogy mi történt azon az éjszakán ráadásul meg tudja ,hogy Carter a testőrét börtönbe zárták emberölésért , elmegy hozzá ,hogy válaszokat kapjon ,de válasz helyet a férfi elútasitja a lányt . Layla úgy dönt ,hogy itt az idelye "le lépnie " elszökik az apja házábol ,és új életett kezd. 8 év útán Carter végre kiszabadul ,és úgy dönt ,hogy itt az idelye birtokolni azt ami az övé.

Itt tudod letölteni: A Birtokló Bukása 1. rész




A Birtokló Bukása 2: Ami után Carter elhagyta Laylat a lány meg probál nélküle élni , így hát úgy dönt ,hogy végre megszabadul Carter emlékétől még akkor is ha a szíve allatt hordja a gyermekét , ám minden hiába , mert a férfi újra betör az életébe ,és Layla végre válaszokat kap arról a bizonyos éjszakáról.

Itt tudod letölteni: A Birtokló Bukása 2. rész


A Birtokló Bukása 3. 

Itt tudod letölteni: A Birtokló Bukása 3. rész

Értékelés a moly.huról: 

christine   írta:

Ez eszméletlenül jó volt! 
Ótejóég. 
Picit gondolkodnom kellett, néhány részlet kiesett az előzőkből, de imádtam. 
Izgalom, akció, erotika, romantika.

 Számomra: 10/10

23 megjegyzés:

  1. Szia!Nem tudom letölteni Alexa Riley:Birtokló bukása 3
    Eltudnál kűldeni elöre is köszi 💖
    Email cimem:heterini1@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Cia én sem tudom,letölteni a harmadik részt. Kérlek el tudnád küldeni nekem is? : kalinyinjulcsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem se jön le és nagyon hálás lennék,ha elküldenéd nekem is!
    Köszi!
    saralevelei@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Illetve nekem valamiért egyik se jó.Szóval mind a háromnak örülnék.

      Törlés
  4. Szia! Nekem nem sikerűlt egyiket sem letölteni. Alexa Riley:A birtokló bukása sorozatot és a A lakókocsi szüze.Örülnék neki ha elküldenéd! tneerzs62@gmail.com Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem sem sikerult de ha elkuldenéd nekem fbn a három könyvet meg a lakokocsis szuzet hálás lennék onnan már menne elöre köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia n
    incs véletlenül fenn valahol a Mr and Mrs rajongóiban

    VálaszTörlés
  7. Szia. Elküldenéd nekem mind a 3-om részt, mert sajnos nem tudtam letölteni. Előre is nagyon szépen köszönöm
    E-mail: somlyaigabriella@citromail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia! eltudnád küldeni nekem a Birtoló bukása 3 részét.Előre is köszönöm.Tandrea0410@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Eltudnád nekem is küldeni a 3. Részt? Előre is köszönöm.
    ijjasneildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia. Valamiért nem tölti le. El tudnád küldeni e-mailb? szantodora14@gmail
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia nem tudtm letölteni. Eltudnád küldeni?
    E-mail:szantokatica2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. http://krisztike33.blogspot.hu/2017/11/alexa-riley-birtoklo-bukasa.html

    VálaszTörlés
  13. Én is kérem mind a 3-at köszi.

    VálaszTörlés
  14. Szia nem tudom letölteni én is szeretném köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  15. Szia. Kérném szépen én is, mind a 3 részt. angyalka2929@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Szia ! Én sem tudtam le tölteni egyiket sem sajnos :( el tudnád nekem is küldeni mind a 3 részt ? Előre is köszönöm !! jutka8969@gmail.hu

    VálaszTörlés
  17. Boldog karácsonyt mindenkinek. Szeretném letölteni Alexa Riylitől a Dupla kínt csak sajnos nem tudom. Eltudnád küldeni az e mail címemre? Nagyon hálás lennék érte. saroltasipos2@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia. Ha esetleg megvan és el tudnád küldeni Alexa Riley-tol "Az új mostohaapam"-at. csikiizabella354@yahoo.com , mindenképp köszönöm !

    VálaszTörlés
  19. Szia el tudnád küldeni nekem az összes részt nagyxenia136@gmail.com köszi előre is ❤️

    VálaszTörlés