2016. november 30., szerda

R. J. Lewis: Obsessed


Fülszöveg:

R.J. Lewis - Obsessed - Megszállottság (rajongói fordítás)
Elise
Megszállottja vagyok Astonnak.
Abban a pillanatban függni kezdtem tőle, ahogy 10 évesen megismertem.
Ő volt a legjobb barátom gyerekkoromban.
Védett és vezetett engem.
Hevesen szerettem őt, mielőtt valóban megértettem mi is a szerelem.
Elválaszthatatlanok voltunk.
Tudta, hogy éreztem iránta, és néha úgy nézett rám, hogy attól a lélegzetem is elállt.
De ott voltak a határok. Határvonalak, amit nem lehetett átlépni. Határvonalak, amik nem keresztezhetik egymást. Pillantások, amiket nem kellett volna váltani. Ajkak, amiket nem kellett volna megcsókolni.
Nem lett volna szabad szeretnünk egymást. Legalábbis nem ”úgy”.
Mert tudod, Aston volt a fogadott testvérem…
Aston
Elise elérhetetlen volt, egy csábítás, mely megátkozta a mindennapjaimat a zsigerből jövő vággyal, amit iránta éreztem, hogy birtokoljam, hogy megízleljem őt mintha ő nekem lett volna teremtve. Kínok között voltam és majdnem elhanyatlottam. Ha átléptem volna a határt, ha utat engedtem volna vágyaimnak, nem biztos, hogy túléltem volna azt a csalódást, amit az örökbefogadó szüleimnek okoztam volna. Mindenkit érintett volna a dolog. Az életünk már nem olyan lett volna, mint régen. Az a változás visszafordítatlan lenne és a sérülés is végleges. Ez egy félelmetes gondolat volt, romba dönteni egy létesítményt és aztán újra építeni anélkül, hogy tudnánk, hogy fog kinézni a végén.
De a vágy, amit iránta éreztem... befészkelte magát a bensőmbe, és csak nőtt és nőtt. És a vágy egy kibaszott veszélyes dolog. Elhomályosítja az ítélőképességed, gyengévé tesz, és én tudtam... minden kétely nélkül tudtam, csak idő kérdése és megtörök.
A megszállottság egyben odaadás is. A megszállottság egy mánia és egy szükség. Egy kényszeres késztetés, hogy kielégítsd a vágyad, a vágy, amely már fájdalmat okoz, amíg érzed, hogy csontig hatol, berágja magát a lényed legmélyébe.
A megszállottság volt az én őrületem Elise iránt. Ő volt az én ösztönzésem. Az én... mindenem.
Ez nem volt egészséges. Tudtam jól.
De kibaszottul nem érdekelt.

Értekelés a moly.hu-ról:
(PEvice írta:)
Hát ez egy érdekes történet a szerelemről, határokról, elvesztésről, fájdalomról, nehéz gyerekkorról, bizalomról, küzdelemről, odaadásról feltétlen szeretetről. Igen elgondolkoztató lehet a maga műfajában. Van itt romantika, szerelmi csatározás, harc. Ez a könyv hasonlít egy picit az életre. Egyszer olvasós. Örülök, hogy volt esélyem elolvasni.

Letöltés:   Obsessed


42 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom letölteni a könyvet. De nagyon szeretném elolvasni. El tudnád küldeni? Előre is köszönöm! b.klaudia2225@gmail.com (R.J. Lewis - Obsessed - Megszállottság (rajongói fordítás))

    VálaszTörlés
  2. Szia, nem tudom letölteni, de elküldenéd emailben? koszegi.zsuzsu@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én sem tudom letölteni. Elküldenéd? kocsis.henrietta.jozefina@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Sajnos nem tudom letolteni. El tudnad kuldeni kerlek? Elore is koszonom:)
    photosfromtht.p@gmail@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nekem sem megy letölteni. Eltudnad küldeni? Köszönöm ☺
    Email: miskaskodakova@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia engem is érdekelne a könyv, de sajna én sem tudom letölteni. Ha valaki elküldené örülnék, előre köszönöm
    Email:
    takacs.vanda@teleki-bp.sulinet.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia, nem tudom letölteni ezt a könyvet,de nagyon szeretnèm èn is elolvasni. Esetleg eltudnàd küldeni pdf file-ban?
    Erre az email címre:
    hanna.medgyesy21@gmail.com

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Szia :) engem is nagyon érdekelne de sajnos nem tudom letölteni.
    Eltudnád nekem is küldeni?
    haskazsuzsanna1997@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Engem is nagyon érdekelne ez a könyv, de sajnos én sem tudom letölteni.Esetleg eltudnád nekem küldeni pdf-ben?
    tihanyiszimonetta1988@gmail.com

    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  12. Szia. Nekem se sikerul letolteni :( eltudnad kuldeni e-mailbe?
    gecse.petruss@gmail.com

    Elore ia koszonom! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Sajnos és sem tudom letölteni. El tudnad kuldeni nekem is? Elore is koszonom <3
    fdorcsika@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia, én is beállok a sorba, szeretném ha elküldenéd nekem is, előre is köszönöm: woidicheva@gmail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia, nem tudom letölteni, de elküldenéd emailben?
    bod.elizabet@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia, én sem tudom letölteni, elküldenéd nekem is emailben?
    ellahoffmann03@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  17. Szia engem is érdekelne a könyv nagyon, de nem tudom letolteni😭Eltudnad nekem is küldeni email Ben légyszíves😊
    lina9224@freemail.hu 💕köszönöm szépen előre is

    VálaszTörlés
  18. Szia!Nekem is nagyon tetszik a könyv, légyszi küld el mert mem bírom letölteni. Köszönöm! E cimem:nyikesbea3@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia. Én is kérhetném a könyvet? bodorova.timea@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Küldd el légy szíves nekem is: pinterterez@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Sziaa. Én sem tudom letölteni. :(
    Elküldenéd E-mail-ben?
    Előre is Köszönöm.
    E-mail:esztervizer@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. Valaki el tudná nekem is küldeni? szandika0823@gmail.com köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  23. Helloka. Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni? ladatamara97@gmail.com
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni, nagyon megköszönném ha valaki el tudná küldeni!
    sandi.andreea2@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is átküldené valaki?:)
      kitti19980314@citromail.hu
      Köszönöm :)

      Törlés
  25. Sziasztok
    Én sem tudom letölteni valaki küldje el neke😘😗
    martapalinkas292026@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! Én sem tudom letölteni valaki át tudja küldeni?
    bense.lorina@gmail.com gmail címre
    Előre is ķöszi

    VálaszTörlés
  27. Sziaa. Én sem tudom letölteni.
    Elküldenéd? esztervizer@citromail.hu
    Előre is Köszönöm 💕

    VálaszTörlés
  28. Szia. Én sem tudom letölteni.
    Elküldenéd? cynthia0366@gmail.com
    Előre is Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Én is kérhetem a könyvet? :) timcsike_0531@hotmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Én is nagyon szeretném, ha el tudnád küldeni részemre a könyvet, én sem tudom letölteni. gyure.jozsefne.58@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia, el tudnád küldeni a könyvet erre a e-mail-re:Gondos.boglarka12@gemail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia :) el tudnád küldeni a könyvet? anikovacs@gmail.hu köszönöm

    VálaszTörlés
  33. Helló el tudnád küldeni nekem is a könyvet? bettici714@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  34. Szia.el tudnad küldeni elòel is köszi.brigittahorvath59@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia.eltudnad küldeni ezt a könyvet elöre is köszönöm.brigittahorvath59@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia átudnád küldeni lèci mert nem bírom letölteni olitarnoczi586@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Légyszi küldje el nekem is valaki. andreballa114@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem a szallala99@gmail.com?
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!Valaki el tudná nekem is küldeni?
    bernadett.cseres@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok.Valaki nekem is el tudná küldeni email -ben?
    tothteddy197401@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés